KRAL TACI KURABIYELERI

Bu kurabiyeler bugün İstanbul’a sahibine yollandı ve ben sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istedim.Kurabiyeler vanilyalı, istenen model kral tacı şeklinde olmasıydı.İnşallah memnun kalırlar ve kurabiyeler sağ salim yerine ulaşır.Afiyet olsun:)

2 Yorum (+add yours?)

  1. ozguluntarifleri
    Ara 01, 2011 @ 20:46:23

    Hulyacim kurabiyeler krallara layik olmus ismi kadar guzel ellerine emeklerine saglik canim cok opuyorum:)

    Cevapla

  2. Kurabiyeci
    Ara 10, 2011 @ 22:32:20

    Özgülcüm çok teşekkürler canım güzel yorumun için ben de çok çok öpüyorum:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

