>DUGUN CUPCAKE’LERIM

>Bir türlü fırsat bulup yayınlayamadığım düğün cupcake’lerimi en sonunda kısa bir yazıyla da olsa yayınlıyorum.Bunlar 220 adet olarak IRMAK ÇIĞ’ın düğünü için sipariş verildi.Bir kısmı mudcake, bir kısmı vanilyalı, bir kısmı ise karışık meyvalıydı.Krema dolgulu, ve üstükremalı olanlar da vardı.Kendisi papatyaları çok sevdiği ve düğününün teması da papatya olduğu için cupcakelerimizde ana tema papatyaydı.Gelinle damat figüründe bile papatyalarımız vardı.Hatta şeker papatyalarımız pasta standının durduğu masayı da süsledi.Düğün Balçova’daki Cuba Garden’da yapıldı.Bahaneyle bir çok ünlüyle tanışma fırsatı da buldum :))En büyük yardımcım ise kızım oldu çünkü ablam Kıbrıs’taydı ve cupcakelerin hem büyük standa hem de masalara konacak cupcake satndlarına tek rek yerleştirilmesi gerekiyordu.Ama yüzümün akıyla bu işten de sıyrıldım herkes çok beğendi özellikle de sevgili Irmak.Fotoğraf makinem bouzlduğu için cep telefonuyla çektim resimleri bü yüzden fotoğraf kalitesi için sizlerden özür diliyorum.

Bir Cevap Yazın

