KISA BIR SURE ARA VE HEDIYE PAKETI PASTACIKLARIM

Sevgili dostlarım bu aralar bloğuma vakit ayırıp güncelleyemedim bir türlü.Ama Allaha şükür siparişler arka arkaya geldi.İlk olarak 150 kişilik bir düğün daveti için maket pasta ve minyatür pastalar yaptım.Daha sonra 50 kişilik bir nişan daveti için pasta yaptım ve onu yeni teslim etmiştim ki 50 kişilik 4 minik afacan için bir pasta daha yaptım.Bu arada eşimin iş yerinden arkadaşının minik bir kızı oldu ve onun için de bebek kurabiyeleri yapıp götürdüm.en sonunda biraz dinlenmeye karar verdim .Bu gün öğlen uçağıyla Kıbrıs’a annemlerin yanına gidiyorum. Bu aniden oldu aslında eşim dün bilet alıp bana süpriz yapmış.1 gecede hazırlandım.Bu arada gitmeden önce bu mini hediye pastaları sizlerle paylaşmak istedim.Diğerlerini de gelince teker teker yayınlayacağım ama şimdi gidip hazırlanmalıyım.Gelince hepsinin tarifini veririm.Bu pastalar yine KIRMIZI KADİFE PASTA kreması ise Benekli Tarçın Kreması.Üzerleri tabii ki şeker hamuru.Bu 3 hediye kime gitti derseniz biri anneciğime, biri babacığıma biri de tabii ki biricik oğluma.Kıbrıs’a giderken onlara bir süpriz yapıp bu pastaları götürdüm.İnşallah beğenirler.Ayrıntıları gelince sizlere yazacağım yapılışının birkaç aşamasını da resimledim.Şimdilik hoşçakalın.Beni unutmayın.Hepinize İYİ TATİLLER!!!!

22 Yorum (+add yours?)

  1. sarımutfak
    Ağu 08, 2008 @ 10:36:00

    bu paketler şahane olmuş canım ellerine sağlıköptüm

    Cevapla

  2. HULYA
    Ağu 08, 2008 @ 10:54:00

    Hande’ciğim,çok teşekkürler canım.Kendine iyi bak.Görüşmek üzere.Sevgiler

    Cevapla

  3. Özlemhan
    Ağu 08, 2008 @ 10:59:00

    Hülyacığım uzun zamandır yorum bırakamadım nasılsın maşallah işleri büyütmüşsün siparişler falan yardım istersen geliriz :)kızımla birlikte Aleyna’yıda çok öpüyorum

    Cevapla

  4. yeşim
    Ağu 08, 2008 @ 17:52:00

    hülyacım o paketlerden bende istiyorumayrıca bizi kendinden mahrum bırakma özletmekocaman öpücüklersevgilerr

    Cevapla

  5. Swati: Sugarcraft India
    Ağu 08, 2008 @ 18:32:00

    I guess these are petit fours..And the small gift parcels are looking very attractive Hulya!!

    Cevapla

  6. SİBEL'İN TARİF DEFTERİ
    Ağu 09, 2008 @ 00:37:00

    Ortim eline sağlık canım, beğenirler tabiki sen yaparsın da beğenmezler mi. Maşallah canım işler iyi açılmış, bir tatili hakettin. Ben de haftaya kaçıyorum 5-6 günlük bir tatil kaçamağı yapacağım yine:-))Öpüyorum canımcığım

    Cevapla

  7. neslihan
    Ağu 09, 2008 @ 15:23:00

    çok şeker olmuş bu paketler,çok yaratıcı.elinize sağlık.sevgiler…

    Cevapla

  8. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ
    Ağu 11, 2008 @ 00:53:00

    paketler sahane olmus canim ellerine emeklerine saglik sana iyi tatiller diliyorum ailene selam ve sevgilerrrAllaha emanet ol

    Cevapla

  9. Yaren
    Ağu 12, 2008 @ 00:45:00

    Hülyacim canim harika görünüyorlar,süpersin canim ellerine saglik. Meskul olduguna gelince cok belli oluyor ,ne msn de ne de sayfanda görülmüyor bu. Gecen telefon actim evde yoktun,insal bir daha kine evde yakalrim seni,SEvgiler birakiyorum canim,öpüldün.

    Cevapla

  10. Aybike Ceylan
    Ağu 13, 2008 @ 21:13:00

    Hulay’cigim, Simdi Kibris’ta misin, hic haber vermedin:(gule gule git, gel. Cok selamalr soyle herkese, detaylari bekliyorum, seni cok opuyorum.

    Cevapla

  11. sevil(birdemliksohbet)
    Ağu 14, 2008 @ 14:56:00

    SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ 1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL……………………………………………………………………………………………………………SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008–14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2” BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUMZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİL

    Cevapla

  12. Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler...
    Ağu 15, 2008 @ 15:31:00

    Canım umarım bu ara çok kısa sürer ve süper tariflerini tekrar bizimle paylaşırsın. Harika bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler…

    Cevapla

  13. birdilimdus
    Ağu 15, 2008 @ 17:49:00

    Hülyacığım ellerine sağlık!!!Harika olmuşlar. Bu arada anne ve babaya selamlar sen de çok güzel eğlen!!!Sevgiler,Evren

    Cevapla

  14. Yaren
    Ağu 15, 2008 @ 23:06:00

    Canim arkadasim benim iyi yolculuklar insal cok g�zel zaman gecirirsiniz.Minik pastalarin cok harika ,bence onlarda begenirler�,afiyetler olsun :)Hulisim sana sevgilerimi biraktim,seni coook �zledim canim.

    Cevapla

  15. fatosun mutfagından...
    Ağu 16, 2008 @ 06:35:00

    Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

    Cevapla

  16. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ
    Ağu 16, 2008 @ 12:50:00

    Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.Berat kandiliniz kutlu olsun.

    Cevapla

  17. sevimin sayfasi
    Ağu 16, 2008 @ 15:52:00

    Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.sevimin sayfasi

    Cevapla

  18. meleginmarifetleri
    Ağu 20, 2008 @ 00:15:00

    Hülyacım çok yorulmuşsun bol bol dinlen annenle hasret gider.Pastalar nefis olmuş ellerine sağlık dönünce görüşmek üzere hoşçakal.

    Cevapla

  19. muko
    Ağu 20, 2008 @ 19:46:00

    ooo süper görünüyorlar ellerien sağlık hülyacım,iyi tattilerrrrrrr..

    Cevapla

  20. Anonymous
    Ağu 30, 2008 @ 13:46:00

    selam adaşım…bu minik paketler harika olmuş.eline saglık.hayırlı ramazanlar dilerim.http://hunerlieller.net

    Cevapla

  21. Ferhanca
    Eyl 01, 2008 @ 10:50:00

    ellerine sağlık.Canım güle güle git gel..hasret gider.gelince tarifleri eklersin..

    Cevapla

  22. Yaren
    Eyl 08, 2008 @ 16:12:00

    Hülyacim kisa ara yazmisin ama 1 ay oldu sen daha yoksun ortalarda.Özledik yaa.Daha fazla bekletme,sevgilerimi gönderiyorum sizlere:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

