CANIM ABLAM IYI KI DOGDUN!!! VE BIRAZCIK ARA…

Canım ablamın 4 Temmuz doğum günü.Ama ben o gün ve yaklaşık 1.5 hafta boyunca buralarda olamayacağım için doğum gününü buradan kutluyorum ve onun doğum gününün tarihiyle yayınlıyorum :-))Canım ablama güzel bir pasta yapıp onu sizlerle paylaşmak istiyordum aslında ama inşallah Allahın izniyle dönünce ona güzel bir pasta yapmayı düşünüyorum.Sizleri dolaşmaya ve tariflerimi paylaşmaya dönünce devam etmek üzere şimdilik hoşçakalın.Beni özleyin anacığım baaaayyyy!!!:-))))
CANIM ABLAM İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ VARSIN!!BENİM ABLAM OLDUĞUN İÇİN ÇOOOOK MUTLUYUM.ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN İNŞALLAH!!!

8 Yorum (+add yours?)

  1. birdilimdus
    Tem 04, 2008 @ 16:31:00

    Özaycığımın doğum gününü ben de kutluyorum ve ikinizi de öpüyorum canım.Sevgiler,Evren

    Cevapla

  2. zarpandit_gokche
    Tem 07, 2008 @ 20:10:00

    hımmm mutfaktaki kişiiii nice senelere diyorum ben🙂

    Cevapla

  3. diyalogyemekleri
    Tem 08, 2008 @ 13:45:00

    ablanızın doğum günü kutlu olsun.nice yıllara.slmlar

    Cevapla

  4. Tijen
    Tem 08, 2008 @ 17:19:00

    İkiniz de çok hoşsunuz. Dilerim kardeş sevginiz daim olur, her gün, her an birbirinizin yanında olursunuz.

    Cevapla

  5. OZAY
    Tem 10, 2008 @ 08:26:00

    Canım kardeşim her zaman ablasını mutlu etmeyı bılır.Senı cok sevıyorum .Senı çok ozledım cabuk don.Kocaman opuyorum o tatlı yanaklarından

    Cevapla

  6. sevil(birdemliksohbet)
    Tem 11, 2008 @ 09:27:00

    CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…hayırlı cumalarBİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

    Cevapla

  7. anneminkiziyim
    Tem 12, 2008 @ 22:13:00

    Merhabalar canim, ablanin dogum günü kutlu olsun, saglikli ve mutlu nice yillara insallah, seninde ellerine saglik, sevgiler…

    Cevapla

  8. jasmin
    Tem 15, 2008 @ 12:40:00

    Merhaba canim ablanizin dogum gunu kutlu olsun.Rabbim huzurlu ve saglikli bir omur nasip etsin ins. Pastada harika olmus ellerine saglik.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

