>RED KIT, DULDUL VE RINTINTIN’LI PASTA

> Red-kiti çocukken çok severdim.Şimdi bile çizgi filmleri çıkınca seyrediyorum.Red-kitli pasta istenince zevkle çalıştım.Düldül ve Rintintinsiz olmazdı tabii.Yanına da yazılı ve nazar boncuklu kurabiyeler pek yakıştı.Aslında o kalpli kurabiyeleri pastaya saplayacaktık ama gideceği yere ulaşınca saplamak daha uygun olur hem de hamur yırtılıp parçalanmaz diye düşündüm bu yüzden o şekilde resimleyemedim ne yazık ki.Figür çalışmalarım yavaş yavaş çoğalıyor bu arada sırada başka pastalar var.Siz de sipariş vermek isterseniz hayalinizdeki pastayı oluşturabilmem için bana mail atın.

3 Yorum (+add yours?)

  1. ugurbocegimleafiyetle
    Haz 14, 2008 @ 08:53:00

    >CANIM SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIKKKK, HERGÜN BAŞKA FİGÜR SÜPERSİNNNNNNN…canım arkadaşımm kocamannnnnnn öpüyorum, iyi haftasonları…

    Cevapla

  2. SARI PAPATYALAR
    Haz 15, 2008 @ 21:23:00

    >hulyacım süper olmuş ellerine sağlık bunlarla bence profosyenelliğini kanıtlamış oldun umarım bu güzellikler devam eder sevgiler

    Cevapla

  3. KİTAP KURDU
    Tem 10, 2008 @ 16:43:00

    >Hülya teyze ben Sena.Ben retkiyli pastanı çok beğendim.Belki ben de teyzemle yaparım.Hadi hoşçakal.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

