>FARECIKLERIN DUGUNU

>

Bu pasta evlilik yıldönümlerini kutlayan bir çift için yapıldı.Farecik karakterine onlar karar verdiler.Çok renkli bir pasta olmasını istediler.2 kat yeterli dediler çünkü sadece çok yakın dostları ve çocuklarıyla kutlayacaklarmış.Ben de zevkle çalıştım.Umarım sizler de beğenirsiniz.Normalde fareleri gri veya kahve tonlarında çalışıyorum.Pasta da daha pastel renkler düşünmüştüm ama herkesin zevkine de saygım sonsuz.Sizler de böyle veya daha değişik karakterlerde pastalar sipariş vermek isterseniz hemen mailto:kurabiyecim@gmail.com mail atın.

5 Yorum (+add yours?)

  1. Gardagami
    Mar 23, 2008 @ 20:34:00

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    Cevapla

  2. nino
    Mar 23, 2008 @ 19:32:00

    >canim onceki yorumda virus var bu yabanci yorumlari sakin okeyleme bilgin olsun onuda kaldir cunku viruslufarelere bayildim tabii ellerine saglik sekerim

    Cevapla

  3. Melek*
    Mar 24, 2008 @ 08:31:00

    >ıy fareli olması şartmıydı benim iştahım gider fareyi görünce:)heheh ellerine sağlık o kadar uğraşılmış

    Cevapla

  4. Ayse Pamuk
    Mar 25, 2008 @ 18:10:00

    >Canımm çok cicler farecikler.Ellerine kollarına sağlık

    Cevapla

  5. emineninemekleri
    Mar 25, 2008 @ 21:52:00

    >Hülyacim, benbayildim bayildim adeta ne sirin ne sevimli olmuslar.Ellerine emegine saglik canim benim.Kocaman öpüyorummmmmmmmmmEmos

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

