PORSELEN DEMLIK CAY SAATI TARIFLERI-17 VE KESTANELI VE CIKOLATALI PASTAM

Bu hafta yine bir porselen demlik çay saati etkinliğimiz var.Bu haftaki evsahibemiz sevgili sefertası.blogcu.Kendisine kolaylıklar diliyorum ve kestane mevsimi geçmeden bu çok lezzetli ve kolay pasta tarifimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Tarifte hazır pasta tabanı kullanılmıştı ama ben kendim yaptım pandispanyamı.Siz hazır kullanabilirsiniz.Ayrıca kremaya biraz fazla eklemişim kestaneyi sürmesi zor oldu tabii ben kestaneyi sevdiğim için tadını daha çok sevdim böyle.Neyse şimdi tarifimize geçelim.
KESTANELİ VE ÇİKOLATALI PASTA:
Malzemeler:

  • 1 paket hazır pasta tabanı veya 4 yumurtadan pandispanya
  • 500 gr. kestane
  • 100 ml süt kreması
  • yarım su bardağı şeker
  • 1 paket vanilya
  • 100 gr eritmelik çikolata
  • 1 su bardağı ılık su
  • 1 çorba kaşığı granül kahve
  • 2 çorba kaşığı tozşeker
  • kakao

Yapılışı:

  1. İlk olarak eğer kendiniz pandispanya yapacaksanız buradaki tarife göre hazırlayın.
  2. O bir tarafta soğurken kreması için kestaneleri haşlayıp soyun.
  3. Çikolatayı eritip püre haline getirdiğiniz kestaneler ,şeker ve vanilyayla karştırın.
  4. Kremayı katılaşıncaya kadar çırpın ve kestaneli karışıma bir spatula yardımıyla yedirin.
  5. Buzdolabında 15 dakika kadar bekletin
  6. Soğuyan pandispanyanızı ikiye bölün.
  7. Bir su bardağı ılık suya kahve ve şekeri ekleyin ve tabanları bunla ıslatın.
  8. Kestane püreli karışımı ilk katın üzerine yayın.
  9. Islattığınız ikinci katı da üzerine kapatın.
  10. Pastanın dışına da aynı malzemeden sürüp kakao serpin.
  11. Dilimleyip servis yapın
  12. Afiyet Olsun!

36 Yorum (+add yours?)

  1. TATLI DİYAR
    Mar 06, 2008 @ 20:38:00

    ellerine sağlık canımmmmmmmmmmmmmmne güzel olmuşbanada ayır emiöptüm seni şekerim<3

    Cevapla

  2. Yaren
    Mar 06, 2008 @ 20:43:00

    Hülyacim nefis görünüyor kekin,hemde cikolatali mmm ,ellerine saglik canim.Kasla göz arasi ne zaman yaptin bunu.Hizina diyecek yok vallahi.Sevgilerimi birakiyorum canim,öpüldün bebek;)

    Cevapla

  3. yemegimle
    Mar 06, 2008 @ 20:51:00

    Hülya’cim ellerine saglik pastan nefis görünüyor canim kestaneli olmasida ayri bir güzellik tabi…sevgiler..

    Cevapla

  4. belgin
    Mar 06, 2008 @ 20:52:00

    selam canım,nefis bir tarifle etkinliğe katılmışsın valla ağzım sulandı:)) ellerine sağlık çok teşekkürler 125. sırada yerini aldı :)) sevgilerimle

    Cevapla

  5. http://hunerlieller.net
    Mar 06, 2008 @ 21:44:00

    selam adaşım..hem kestane hem çikolata…süperrrrrrrr….eline saglık arkadaşım..sevgilerimle.

    Cevapla

  6. Swati: Sugarcraft India
    Mar 07, 2008 @ 06:54:00

    Lovely cake Hulya

    Cevapla

  7. ezgi uğurlu
    Mar 07, 2008 @ 08:00:00

    HÜLYACIMM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAGLIK CANIM ARKADAŞIM.KOCAMAN SEVGİLER:))

    Cevapla

  8. muko
    Mar 07, 2008 @ 12:59:00

    Hülyacım çok güzel görünüyor ellerine sağlık..

    Cevapla

  9. SİBEL'İN TARİF DEFTERİ
    Mar 07, 2008 @ 14:32:00

    OO Hülyacım hem çikolatalı hem kestaneli, yapılır mı bu banaaaaaa, burda iki gram vercem diye göbeğim çatlıyo benimmm…Öpüyorum arkadaşım

    Cevapla

  10. mona lisa
    Mar 07, 2008 @ 14:51:00

    hülyacım bana elmişsin bende sana iadei ziyarete geldim.ziyaretine çok memnun oldum.herzaman beklerim.ben çok yeniyim yardımlarınızı bekliyorum.

    Cevapla

  11. BETÜL
    Mar 07, 2008 @ 16:02:00

    aman allahım bu ne şahane birşey ya, pastanedekilerden bile güsel, ellerine sağlık canım,

    Cevapla

  12. Selcen
    Mar 07, 2008 @ 23:40:00

    Ellerine sağlık arkadaşım valla yine formundasın pastalar arka arkaya hızına yetişmek mümkün değil.:)Dünya Kadınlar günün kutlu olsun.Sevgilerimle iyi hafta sonları…

    Cevapla

  13. Anonymous
    Mar 08, 2008 @ 00:12:00

    PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL��� “18” PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL��� 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ taraf�ndan haz�rlanm�t�r. Ak�am �st� sohbetine gelen dostlara, Han�mlarla yap�lan g�nlere, Be� �ay�na gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler……… —————————————————————————————— SEVG�L� ARKADA�LARIM;09.03.2008–16.03.2008 Tarihleri aras�nda PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL���NE EV SAH�BEL���N� http://kadininmutfagi.blogcu.comYani BEN YAPACA�IM S�Z SEVG�L� ARKADA�LARIMI VE KATILMAK �STEYEN HERKES� ETK�NL���M�ZE DAVET ED�YORUM!!!HEP B�RL�KTE �OK G�ZEL TAR�FLER KAZANDIRMI� OLACA�IZ ETK�NL���M�ZE �N�AALLAH.TAR�FLER�N�Z� HAZIRLAYARAK.VE TAR�F�N�ZE “PORSELEN DEML�K �AY SAAT� “18” BA�LI�INI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TAR�F�N�Z HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI R�CA ED�YORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. G�ZDEN KA�MA �HT�MAL�NE KAR�I YARARLI OLACAKTIR.BEN S�ZE GER� D�N�P.TAR�F�N�Z� KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACA�IM.��MD�DEN KATILIMCI ARKADA�LARIMA �OK TE�EKK�R ED�YORUM SELAM VE SEVG�LER�MLE…… ay�eg�l

    Cevapla

  14. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ
    Mar 08, 2008 @ 00:40:00

    hulyacigim harika olmus kestaneli pastan en cok sevdigim pasta cesitlerinden iki sevdigim tat bir arada cikolata ve kestane.ellerine saglik canim benim.8mart dunya kadinlar gununu kutlarim kucak dolusu sevgiler.

    Cevapla

  15. SEVİL
    Mar 08, 2008 @ 11:40:00

    10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com

    Cevapla

  16. OZAY
    Mar 08, 2008 @ 12:14:00

    CANIM KILOLARIMA SEBEP OLAN PASTA.COCUKLARA DIYE YAPTIN BIZ GOTURDUK.ELLERINE SAĞLIK .KADINLAR GUNUNU KUTLUYORUM OPTUM CANIM…

    Cevapla

  17. Yaren
    Mar 08, 2008 @ 12:54:00

    Hülyacim kadinlar günün kutlu olsun canim,sevgiyle kal,öptümm.

    Cevapla

  18. yemek güncesi
    Mar 08, 2008 @ 14:56:00

    ellerinize sağlıkk pasta enfes görünüyorr emeklerinize sağlıkk8 mart dünya kadınlar günümüz kutlu olsun canım güzel günlerr

    Cevapla

  19. BETÜL
    Mar 08, 2008 @ 15:20:00

    Hülya’cığımDünya kadınlar günün kutlu olsun canım, sevgiler.

    Cevapla

  20. meleginmarifetleri
    Mar 08, 2008 @ 16:53:00

    Hülyaaa süper bi pasta kestaneli vallahi hayır diyemem ben bu pastaya ellerine sağlık canımYaa bu blog insanda fena alışkanlık yapıyor inanki tiryaki oldum sanki inşallah hemen olur şu tel sevgilerimi yolluyorum öptüm bayy

    Cevapla

  21. Damak Tadı
    Mar 08, 2008 @ 22:54:00

    Hülya’m,çok nefgis bir pasta yapmışsın tatlım,ellerine sağlık..Duyduğuma göre çocuklara diye yapılıyormuş sonra siz yiyormuşsunuz..))Afiyetler olsun bitaneciğim..))Ben sadece latife yaptım..)Bu anlamlı gününü kutlayıp, yanaklarından öpüyorum canım..)Sevgilerle kal..

    Cevapla

  22. nino
    Mar 08, 2008 @ 23:54:00

    ellerine saglik canim harika gorunuyoryeni adresimhttp://ninomutfakta.blogspot.com/

    Cevapla

  23. ikizlerinannesi
    Mar 09, 2008 @ 10:51:00

    hülyacim ellerine saglik canim hic debnemedim kestenaliyi ama insallah bir gün bende yapacagim ozaman akadar bir dilim alayim surdan izin verisen de tadina bakayim sevgiler öptüm canim

    Cevapla

  24. funda
    Mar 09, 2008 @ 16:24:00

    pastan harika olmuş canım.eline sağlık.

    Cevapla

  25. funda
    Mar 09, 2008 @ 16:30:00

    canım kekin bir harika olmuş.eline sağlık..

    Cevapla

  26. pastacirapunsel
    Mar 09, 2008 @ 21:19:00

    Hülya’cığım,Enfesss görünüyor, hem çikolata, hem kestane; daha ne olsun ki:)))Ellerine sağlık canım,Kocaman sevgiler….

    Cevapla

  27. BETÜL
    Mar 10, 2008 @ 00:52:00

    Hülya’cığımEda’cığımın salata ve patik ör etkinliği var, katılabilirsen çok seviniriz. Sevgiler cnm.

    Cevapla

  28. sevdamavisi
    Mar 10, 2008 @ 10:01:00

    Canımcım,ellerine sağlık becerikli arkadaşım. Canım kadınlar günün iki gün gecikmeli de olsa kutlu olsun:)) öpüyorum.

    Cevapla

  29. pelincelezzetler
    Mar 10, 2008 @ 11:35:00

    Çok güzel olmuş hayatım ,harika…Ellerine sağlık…Öpüyorum

    Cevapla

  30. fatosun mutfagından...
    Mar 10, 2008 @ 12:05:00

    ellerine sağlık hülyacımçok güzel görünüyor..sevgiler..mutlu haftalar

    Cevapla

  31. rumeysaninruyasi
    Mar 11, 2008 @ 11:51:00

    hülyacım canım ellerine sağlık çok güzel olmuş mıımm hıı bu arada biluna ayırmısşsın bende isterimm hoşçakal sevgiyle kal

    Cevapla

  32. sennur
    Mar 11, 2008 @ 16:37:00

    Sevgili Hülya, tatlı sevenler için müthiş bir manzara, ellerine sağlık, afiyet olsunSevgiyle kal

    Cevapla

  33. sarımutfak
    Mar 12, 2008 @ 13:19:00

    SLMpastan harika hülyacım eline sağlık.alttaki köftende çok güzel bu gün bende yapıp yayınladım.sevgiler

    Cevapla

  34. Anonymous
    Nis 30, 2011 @ 20:45:27

    Biz oldukça faydalı artı bilgiler ile dolu, ben kitap bu site işaretlediğiniz her durumda, zorluk biraz rss abone oldum.

    Cevapla

  35. Anonymous
    May 06, 2011 @ 18:10:43

    iyi şeyler için teşekkürler

    Cevapla

  36. Anonymous
    May 22, 2011 @ 06:36:00

    Simply killing some in between class time on Digg and I discovered your article . Not usually what I prefer to examine, nevertheless it was absolutely price my time. Thanks.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

