EDITORYA BLOGLARINIZI TANITIYOR

Arkadaşlar bir kaç gün önce kadar önce blog yazarlarına sonra da blograzziye üye olmuştum.Oradan da Editorya’ya ulaştım ve sitemi kaydettirdim.Sitemi kaydettireli daha en fazla 3 gün filan olmuştu ki (hafta sonuydu) bugün bir de baktım en baş köşede benim bloğum.Oylar sayesinde şu an en beğenilenler listesinde 1. sırada.Pek mutlu oldum ve sizlerle hemen paylaşmak istedim.Sizler de siteyi ziyaret ederek bloğunuzu kaydettirebilir, kaydolmuş bloglara oy verebilirsiniz.Üstelik henüz keşfetme imkanı bulmadığınız birçok bloğu da keşfederek yeni dostluklar edinebilir ufkunuzu daha da geliştirebilirsiniz.Bende oylarınızı bekliyorum tabii.

Sevgiyle kalın.

Teşekkürler Editorya…

20 Yorum (+add yours?)

  1. meleginmarifetleri
    Oca 15, 2008 @ 21:11:00

    hülyacım ne güzel sitenin seçilmesine çok sevindim canım bendemi link versem acaba:)) hadi öptüm bay

    Cevapla

  2. BETÜL
    Oca 15, 2008 @ 22:59:00

    Hülya’cığımTebrik ederim canım, bloğunun seçilmesine çok sevindim. Bloğum oraya ekleneli bayağı bir süre geçti, altlarda kalmışımdır sanıyorum, açıkçası editorya’ya gitme fırsatı bulamadığım için yıldız verildiğini bilmiyordum. Gittim hemen güzel bloğuna 10 yıldız verdim cnm, bana verdiğin yıldızlar içinde çok teşekkür ederim, sayende yıldızım oldu :DHer şey gönlünce olsun, takibindeyim……

    Cevapla

  3. caneyintenceresinden
    Oca 16, 2008 @ 10:23:00

    Hülyacım tebrikler bana da beklerimblogcudan ben mucizembenibulblogspotta da yazmaya başladım.Arkadaş listemdesin bana da beklerim canım

    Cevapla

  4. Damak Tadı
    Oca 16, 2008 @ 12:51:00

    Hülya’m tebrikler!!çok mutlu oldum bloğunun seçilmesine canım..Bu tür şeylerden benim hiç haberim olmuyor desem..Şimdi ilk senden duydum canım..))Beni umarım anlıyorsundur..))Kocaman öpüyorum canım seni..Sevgilerle

    Cevapla

  5. yemekgüncesi
    Oca 16, 2008 @ 14:37:00

    selamm bende bilmiyordum böyle birşey olduğunu iyiki bahsetimişsin hemen gidip 10 yıldız vereyim canım arkadaşımm çünkü blogun çokk güzell🙂

    Cevapla

  6. Yaren
    Oca 17, 2008 @ 00:56:00

    Gülyacim ne kadar güzel birsey,cok sevindim,tebrik ediyorum.Ben böyle heycanlandiysam sen ne kadar sevinmisindir kim bilir.Bizleride haberdar ettigin icin cok tesekürler canim.Bende elbette kayit olmak isterim:)Sevgilerimi biraktim canim.

    Cevapla

  7. Almula
    Oca 17, 2008 @ 09:31:00

    Selam canım tebrikler hemen gidip yıldızları verdim sana öpüyorum hoşçakal görüşmek üzere:(

    Cevapla

  8. Almula
    Oca 17, 2008 @ 11:49:00

    Canım sobelendin:) Sevgiler…

    Cevapla

  9. Tuba
    Oca 17, 2008 @ 18:42:00

    Hulya’cigim, cok sevindim, cok cok tebrik ediyorum. Sevgilerimle,

    Cevapla

  10. Anonymous
    Oca 18, 2008 @ 10:43:00

    Canım tebrik ederim. Takdir edilmek çok güzel bir duygu. Buradan çıkınca gidip bende oyumu sana vereceğim. Dünya mutfağından örneklerin çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım.Ayrıca bana verdiğin destek için çok çok teşekkür ederim.Sevgiler canım.guldenelkan.blogcu.com

    Cevapla

  11. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:22:00

    Melek’ciğim,neden olmasın.Senin tariflerin süper bence çok oy alırsın.Sevgiler

    Cevapla

  12. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:23:00

    Betül’cüğüm,Kendi bloğumdan sonra arkadaşlarımın blogları var mı diye ararken seninkini buldum ve hemen oyumu kullandım canım.Sevgiler

    Cevapla

  13. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:24:00

    Sevgili caneyinteenceresinden,Seni takiptekilere en kısa sürede ekleyeceğim.Zaten önceden eklemiştim ama şablonu değiştirince gitti.Düzeltir düzeltmez listemdesin.Sevgiler

    Cevapla

  14. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:25:00

    Gülüm benim,senin bloğunu da yazdır bence çünkü senin blog başlı başına bir ziyafet.Kendine çok iyi bak canım.Sevgiler

    Cevapla

  15. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:26:00

    Sevgili yemekgüncesi,Çok teşekkürler beni hiç yalnız bırakmıyorsun harikasın.Sevgiler

    Cevapla

  16. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:28:00

    Yaren’ciğim,Çok teşekkürler canım.Bütün arkadaşlarımı da orada görmek istediğim için buraya da yazdım.Sevgiler

    Cevapla

  17. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:29:00

    Almula’cığım,Çok teşekkürler canım.Sobeyi de en kısa sürede cevaplamaya çalışacağım.Sevgiler

    Cevapla

  18. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:30:00

    Tuba’cığım,bloğum da ben de o güzel yorumlarını özlemiştik.Sevgiler

    Cevapla

  19. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:31:00

    Sevgili Gülden’ciğim,Tarifini gerçekten de çok beğenmiştim.Malzemem olunca mutlaka denemek isterim.Yine beklerim.Sevgiler

    Cevapla

  20. HULYA
    Oca 18, 2008 @ 21:31:00

    Sevgili Gülden’ciğim,Tarifini gerçekten de çok beğenmiştim.Malzemem olunca mutlaka denemek isterim.Yine beklerim.Sevgiler

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

