CANIM BABAM IYI KI DOGDUN!!!

Bugün canım babamın yaşgünüydü.Ama ne yazık ki bizler yanında değiliz.Sağolsun anneciğim bizi pek aratmamış ama yine de keşke onun yanında olup o güzel yanaklarından öpsem ve ona şöyle deseydim:”Canım babam, iyi ki doğdun iyi ki varsın.Ve o kadar şükrediyorum ki iyi ki benim babamsın.Dünyaya yeniden gelebilseydim yine senin benim babam olmanı isterdim.Nice mutlu yıllara her zaman bizimle olabilmen dileğiyle.Ellerinden öpüyorum.”
Ablamın bilgisayarı hala düzelmediği için o ne yazık ki yazamıyor ama buradan onun adına da babacığımın yaşgününü kutluyorum.
Bu güzel kirazlı cheesecake’i yazın babacığım için yapmıştım.Bu pastayı ona ithaf ediyorum.En içten sevgilerimle canım babama…

6 Yorum (+add yours?)

  1. Tuba
    Kas 21, 2007 @ 22:59:00

    Bu duyguyu cok iyi biliyorum Hulya’cigim. Allah saglik versin de, kavusmalar hep olur. Babana nice mutlu yillar diliyorum. Sevgiyle,

    Cevapla

  2. Almula
    Kas 22, 2007 @ 10:01:00

    Canım babacığının doğum günü kutlu olsun. Hep birlikte olmanız dileğiyle sevgiler…

    Cevapla

  3. OZAY
    Kas 22, 2007 @ 18:35:00

    Canım babacığımın doğum gununu candan kutluyorum. IYIKI BIZIM BABAMIZSIN.Seni cok sevıyoruzzzzz.

    Cevapla

  4. HULYA
    Kas 24, 2007 @ 13:00:00

    Tuba’cığım,sanırım sen de uzaktasın ailenden bu yüzden beni iyi anlarsın.İyi dileklerin için çok teşekkürler

    Cevapla

  5. HULYA
    Kas 24, 2007 @ 13:00:00

    Almula’cığım,İyi dileklerin için çok teşekkürler canım.Görüşmek umuduyla.Sevgiler

    Cevapla

  6. HULYA
    Kas 24, 2007 @ 13:01:00

    Ablacığım,En nihayet bilgisayarın düzeldi de sana kavuştuk.Yeni yazılarını bekliyorum.Sevgiler

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

