BUGÜN 23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN!!!!

Hepimizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu olsun.Sizlere kızımın bu seneki okul gösterisinden bir bölüm sunmak istiyorum.Cep telefonumla kaydettiğim için çok güzel olmayabilir ama yine de sizlerle paylaşmak istedim.Kızım arkada bir tek onun sarı kemeri açık açık görünüyor.Kendi bloğuna resimlerini de koyacağım daha sonra.İyi eğlenceler.!!!

5 Yorum (+add yours?)

  1. Aybike Ceylan
    Nis 23, 2007 @ 17:21:00

    Hulya’cigim, Ne guzel cekmissin, zevkle izledim. Bende hem Aleyna’nin ve hem de Ozer’in bayramlaini kutluyorum canim arkadasim. Kendine iyi bak, sevgilerimi gonderiyorum.

    Cevapla

  2. Ad: Almula
    Nis 23, 2007 @ 19:01:00

    Hülya’cığım çok güzeller. ayrıca çok da güzel çekmişsin sarı kemerde çok net çocuklarımızla nice güzel günlere iyi haftalar canım….

    Cevapla

  3. HULYA
    Nis 24, 2007 @ 14:00:00

    Aybike’ciğim,Cep telefonuyla olsun çekmek istedim hiç olmazsa bir bölümünü.Babası kamerayla çekti ama onunki bu kadar net olmamış.Kızlarını öpüyorum canım.sevgiler

    Cevapla

  4. HULYA
    Nis 24, 2007 @ 14:01:00

    Almula’cığım,İnşallah sen de ilerde tatlı oğluşunun böyle özel günlerini yayınlarsın da bizler de zevkle seyrederiz canım.İyi haftalar diliyorum.Sevgiler

    Cevapla

  5. OZAY
    Nis 24, 2007 @ 18:17:00

    Hulyacıgım canım yeğenim ne guzelde oynamış. onu tebrık edıyorum.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

